dijous, 12 de juny del 2008

Pa i Zobrazà


A primer de BUP (ara seria tercer d'ESO), hi havia un company de classe que era farfallós. Al pati li vaig preguntar què portava de companatge. "Pa i zobrazà" em va contestar. al dia següent també portava "pa i zobrazà". I a l'altre. Tots els dies.

Alguna vegada li havia preguntat si es que sa mare no li volia preparar res més per al bocadillo, i em va contestar que això era el que li agradava a ell.

Al curs següent ja no anavem a la mateixa classe, però quan va acabar COU encara el coneixien tots com "Pa i Zobrazà"
Al cap de molts anys el vaig trobar per Castelló. Ell s'havia fet empressari, i es va posar molt content de tornar-me a vore.
Pot ser perquè jo sempre li havia dit Javi i no "Pa i Zobrazà".

M'agradaria saber on estaria ara si li agradara esmortzar pa i formatge.